jump to navigation

Oktobertävling 28 september, 2013

Posted by babsan74 in Kortmakeri, Tags.
Tags: , ,
trackback

Vi tjuvstartar oktobertävlingen redan idag.

Den här gången är det bara kortmakare som är inbjudna att delta (även tags går bra). Utmaningen den här gången består i att

  • skapa ett kort där svart-grått-vitt dominerar.
  • Metallicfärger som silver och tenn räknas givetvis in i gråskalan.
  • Du får använda en eller ett par kontrasterande färger men de får inte dominera!

Alstret ska vara nygjort till den här tävlingen och du får inte delta i någon annan utmaning med det. Givetvis får du visa upp det i din blogg, länka gärna tillbaka till Pyssloteket 🙂

Tävlingen pågår till midnatt den 27/10 och ditt bidrag lämnar du via länkvektyget längst ner. Har du ingen blogg eller liknande kan du maila ditt bidrag till tavlingpyssloteket [snabela] gmail [punkt] com. Förminska bidraget till ca 600 x 600 pixlar, tack, och döp filen till ditt namn.

Vinnaren, som utses av Anna och designteamet, får – förutom äran – en liten överraskning med posten.

Ett inspirationsalster från mig ska ni också få. 

kort217

Nu hoppas vi på många fina bidrag!

/ Babsan


Kommentarer

1. lejonberghjorth - 30 september, 2013

Passar mig perfekt nu när jag gör mina julkortskit!

2. Michaela Lejonberg - 1 oktober, 2013

Jag har lagt upp bild i länkverktyget. Det går ju dock bara visa en bild. Har två bilder på det i min blogg, insida och utsida!
http://www.familjenlejonberghjorth.se/scrapbooking/2013/10/02/annu-ett-julkit-i-svart-och-vitt/

3. Distress Paint – Metallic | Pysslotekets Inspirationsblogg - 8 oktober, 2013

[…] blev så himla inspirerad av oktoberutmaningen och var tvungen att hänga på och prova att göra ett kort i svart/vitt/grått. Som grund använde […]

4. Oktobertävling på Pyssloteket! | - 8 oktober, 2013

[…] har väl inte missat oktobertävlingen? Här kan du läsa om vilka regler som gäller https://pyssloteketinspiration.wordpress.com/2013/09/28/oktobertavling/ Skicka in ett bidrag tycker […]

5. Oktobertävlingen! | Pysslotekets Inspirationsblogg - 9 oktober, 2013

[…] har väl inte missat oktobertävlingen? Här kan du läsa om vilka regler som gäller https://pyssloteketinspiration.wordpress.com/2013/09/28/oktobertavling/ Skicka in ett bidrag tycker […]

6. Utmaning – Pyssloteket – | Ywonne Scrappar Lite - 12 oktober, 2013

[…] har jag gett mig in i en ny utmaning… hm… Pysslotekets. Ett födelsedagskort till min äldste son… 31 år blir han, kan inte fatta det… […]


Sorry comments are closed for this entry