jump to navigation

Z med blommor! 26 maj, 2010

Posted by Camilla in Kortmakeri.
Tags: , ,
trackback

Stansade blommor har jag verkligen fått dille på!

Den här sortens blommor blir så fina om man stansar två av varje storlek!

Jag stansade en av mönstrat papper och en av ljus CS i varje storlek.

Blomstansarna jag använt går att förbeställa. Kostar 375 kronor för alla fyra storlekarna. VÄLDIGT prisvärda! Maila Anna på anna@pyssloteket.se så fixar hon det.

Gillar den här enkla men dock så snygga Z vikningen på kort.

Materiallista:

Papper: Ladybug – Spring has sprung – Grow Up och Fields of roses

Ängeln kommer från Viva Gade – Skagen (finns i den fysiska butiken)

Även det härliga tjocka bandet hittar ni i den fysiska butiken

Fyrkantiga blingstenar

Lila ros

Har även använt mig utav Distressincpad Dusty Concorde 

när jag incat kanterna på pappren o blommorna.

Ha en underbar vecka!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Carola - 26 maj, 2010

Jättefint! Blommorna är verkligen läckra!

2. Cornelia - 26 maj, 2010

Attans så snyggt!!!!

3. Maiden - 26 maj, 2010

Superläckert!! 🙂

4. Pippin - 26 maj, 2010

Sååå snyggt, Camilla! Härlig färg också, gillar vintagestilen.

5. Helén - 26 maj, 2010

Verkligen snyggt!

6. Cath. - 26 maj, 2010

Dösnyggt!

7. MiaPuh - 26 maj, 2010

jättefint 😀

8. lisa - 28 maj, 2010

tjusigt!


Sorry comments are closed for this entry

