jump to navigation

Milo och Fancy Pants 30 maj, 2010

Posted by Pyssloteket in Kortmakeri.
Tags: , , ,
trackback

Milo har fått ett paket från Fancy Pants med Vintage Valentine-papper och lite dekorationer som stickers, wellpapp och rostiga stjärnor.
Av det har hon bland annat gjort det här fina kortet:


Bilden som sitter ovanpå en bit wellpapp, är ett klistermärke som jag satt på styvare papper.
Jag har rivit i alla papperskanter för att få lite mer vintagestuk på dem. 
 Texten kommer från ett papper och i bandet har jag knutit en rosett.

Stjärnorna är metall, och den stora har jag krackelerat.

Rosornas ”pinne” har jag snurrat runt ett penselskaft för att få lite ”korkskruvar” på dem. De bruna prickarna är stickles.


Det sitter en säkerhetsnål upp i högra kanten över tjejen.

Imorgon blir det mera Milo så titta i igen!

