jump to navigation

That´s ME 2 juni, 2010

Posted by Camilla in Layout, Scrapbooking.
Tags: , , ,
trackback

Vi fick en utmaning av vår goa DT mamma Anna. Gör en LO om er själva… Åhhh så skojjsigt… (not).

Det är ju faktiskt en utmaning som heter duga.. Handen på hjärtat hur många VILL göra en LO om sig själva?

Här kommer iaf min LO Sparsam som vanligt med dekos. Inte riktigt min grej det där att ha på massor.

Men jag tycker det är såååå snyggt för dom som verkligen får till det.

Jag planerade att jag skulle skriva något om mig på åxå.. Jätte enkelt!

Bilden kommer från Lesbos Grekland. Vi sitter precis brevid havet och njuter!

Materiallista:

Dotted Cardstock

MM – Love Struck- Glitter bird

Valentine Paisley

Blommor

Blingstenar – fyrkantiga- silver

Paljettband, finns i den fysiska butiken

Spellbinder – Fleur de Lis Pendant Beställningsvara

Veckans erbjudande är:

10% på alla lagervaror  både i web och fysiska shopen. 

Tänkte passa på med en liten omröstning nu när ni ändå är här!

Visst vill vi se en LO på vår DT mamma åxå. Såklart egengjord.

Skriv gärna en kommentar så hon får reda på att ni ÅXÅ tycker det.

 

Ha en skön och solig vecka!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Cornelia - 2 juni, 2010

Absolut! En LO om Anna, det vill jag se! *S*

2. Carola - 2 juni, 2010

Klart vi vill se DT-mammans lo också =)

Mysig lo du gjort Camilla!

3. lillnettan - 2 juni, 2010

Snyggt C.A! Själv älskar jag att göra layouter om mig själv, haha! 😀 Men SJÄLVKLART vill vi se en LO på er DT-mamma! Hon måste ju vara solidarisk med er och göra en LO, hon också!

4. AlaEmmeli - 2 juni, 2010

Jag vill oxå se en LO om Anna – you go girl att utmana sin DT-mamma tillbaka är rätta takter. 😉

5. AlaEmmeli - 2 juni, 2010

Glömde säga att det va en superfin LO oxå!

6. Carola - 2 juni, 2010

Läckert Camilla!
Självklart förväntar vi oss en layout av Anna själv ; )

7. Marit - 2 juni, 2010

Snyggt!!
Gillar färgerna=)

Med risk för att åka på en själv (fast jag har ju paus med dt i min butik ;-)) så tycker jag självklart att DT-mamma ska göra en LO om sig själv

8. Linda - 2 juni, 2010

Självklart vill vi se en layout av Anna 🙂

9. Louise - 2 juni, 2010

Men det är väl sjävklar att vi vi se en av henne med.
Ska ni göra så ska hon hi hi hi
Lycka till med era Lo.

10. Päivi - 2 juni, 2010

Snygg LO! Och 10 kommentarer verkar du komma upp till i ett vips 🙂 Så nu är det bara för DT-mamman att börja fundera ut vilket foto hon ska använda 😉

11. Sindra - 2 juni, 2010

Men hallå! Så klart även DT-mamman ska göra en LO! 🙂

12. Helén - 2 juni, 2010

Klart vi vill se en LO från DT-mamman också!! 🙂

13. sofiahsblogg - 2 juni, 2010

Ja, jag håller med!! Jättesnygg LO har du gjort också!!!

14. Maiden - 2 juni, 2010

Moahahahaha! Tur att du har så många vänner som hjälper dig Camilla!! 🙂 Klart vi vill se en lo på DT-mamman!!! 😀

15. Paula - 3 juni, 2010

Nu vill vi se en LO om Anna! go go go! 😉

16. Lousan - 3 juni, 2010

Det är klart att vi vill se Anna göra en egen Lo om sig själv. 🙂
Fin Lo Camilla!
Kram Lousan

17. Ljusterö-Annika - 5 juni, 2010

Jättefin LO, rosa är oslagbart…..
Ska bli kul att se Annas LO för nu kommer hon ju inte undan!!!!


Sorry comments are closed for this entry

