jump to navigation

Milo och Fancy Pants nr.2 5 juni, 2010

Posted by Pyssloteket in Kortmakeri.
Tags: , , ,
trackback

Milo har fått ett paket från Fancy Pants med Vintage Valentine-papper och lite dekorationer som stickers, wellpapp och rostiga stjärnor.
Av det har hon bland annat gjort det här vackra kortet:


Jag har använt mig av ett en bild som egentligen är ett klistermärke. Jag klistrade det på hårdare papp för att det skulle bli lite styrsel.  
Under blommorna har jag satt ett par bitar band, och under bilden på barnen sitter det wellpapp
.

I bakgrunden sitter det ett halvt tårtpappers-hjärta. Båda texterna är från ett papper.

 Både stjärnorna och hänget under blommorna är i metall.


Jag har satt små klädnypor som håller fast det tunna repet.


Prickarna lite här och där är brun stickles.

Visst blev det vackert?
Och allt material finns på Pyssloteket!

