jump to navigation

Fröken fräken 16 juni, 2010

Posted by Camilla in Kortmakeri.
Tags: ,
trackback

E slutade ju sexårs i fredags. Och jag hade ju inte gjort något kort… *Skämdes*.

Men jag är ju som jag är ;). Så bättre sent än aldrig.

Eftersom hon har TVÅ  fröknar så blev det ju två likadana kort… Så nästa vecka blir det ett likadant…*ler*…

JAG och E gillar verkligen änglar så det passade bra tyckte vi.

Vivi Gade skagen är en underbar serie med papper som finns på Pyssloteket.

I den serien finns det är papper jag gillar mer än dom andra… FULLT med änglar på…… Så det fick såklart pryda korten.

Materiallista:

Papper Vivi Gade – Skagen – 2, 5 och 6

Tunn agramspets i silver

Rosa Stickles – Fruit punch

Blingpärlor i rosa och genomskinligt

Band – Cerise satin

Blomstansarna finns i den fysiska butiken.. Men maila Anna anna@pyssloteket.se om du vill ha såna.

Stämpeln kommer tyvärr inte från Pyssloteket utan mina egna gömmor.

Ni har väl inte missat att Pyssloteket har fått in dom underbara stämplarna från

The Greeting Farm?

Ha en underbart solig vecka allihopa!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Cornelia - 17 juni, 2010

Fint! Är säker på att fröknarna blev glada!

2. Gerd - 17 juni, 2010

Tjusigt, DU har ”öga” för att få ihop det.


Sorry comments are closed for this entry

