jump to navigation

Dags för röstning! 1 juli, 2010

Posted by Camilla in Okategoriserade.
trackback

Nu gott folk är vi inne i JULI månad. Vilket för min del betyder semester med stort SSSSS!

Det som åxå är så nice är att det äntligen är dags att rösta på alla våra tårtiga bidrag!

Hur man rösta ser du lite längre ner i inlägget!

Här kommer bidragen:

Bidrag # 1

Bidrag # 2

Bidrag # 3

Bidrag # 4

Bidrag # 5

Bidrag # 6

Bidrag # 7 

Bidrag # 8

Bidrag # 9

Ni har fram till den 12 Juli på er att rösta! Den 13 Juli presenteras vinnaren här i bloggen!

Ni kan rösta på två sätt!

Antingen mailar ni brollop@pyssloteket.se eller så skriver ni en kommentar till DET HÄR inlägget. Att det blir till just det här inlägget är viktigt för annars räknas inte er röst.

En röst per person är det som gäller!

Så kom igen nu tjejer. RÖSTA!

Ha en underbar sommar

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Katarina - 1 juli, 2010

Jag röstar på bidrag nr 9. Lycka till

2. Linda - 1 juli, 2010

Jag röstar på bidrag # 6

3. sussilull - 2 juli, 2010

Min röst faller på bidrag nr 4

4. Sollan - 2 juli, 2010

Jag röstar på bidrag nr. 5

5. Karin - 2 juli, 2010

Oj vilka härliga bidrag!! Svårt att välja men fastnade för nr 8.
Kram Karin

6. Rösta i Tårtiga tävlingen « - 4 juli, 2010

[…] rösta på erat favoritbidrag, så rösta på nu! Endera röstar du genom att lämna en kommentar i det här inlägget eller om du vill maila din röst så skickar du mail till brollop@pyssloteket.se. Den 13 Juli […]

7. Maricelle - 6 juli, 2010

Bidrag #9 ser gott ut!

8. Ulrika - 6 juli, 2010

Jag bröstar på nr:9

9. Mim... - 7 juli, 2010

Bidrag nr #9 ser riktigt smarig ut, så där lägger jag min röst.

10. AlaEmmeli - 7 juli, 2010

Jag röstar på bidrag nummer fem!

11. johanna - 7 juli, 2010

nr. 6

12. Gro - 8 juli, 2010

Vet ikke om min stemme teller, men jeg likte absolutt bidrag nr 9 best!

13. Lena. BE - 9 juli, 2010

Jag röstar på bidrag nr 9. Lycka till. 🙂
Kram Lena

14. Sista chansen att rösta! « - 10 juli, 2010

[…] gör du genom att lämna en kommentar i det här inlägget eller om du vill maila din röst så skickar du mail till brollop@pyssloteket.se. Lycka till […]

15. Margita Bokvist Flodqvist - 11 juli, 2010

Jag röstar på nr 9 som verkligen ser smaskig ut.

Tror på dig.

/Margita


Sorry comments are closed for this entry

