jump to navigation

Anna #1 2 juli, 2010

Posted by Pyssloteket in Layout, Scrapbooking.
Tags: ,
trackback

Så, här kommer nu då den första utav min serie på tre LO´s på mej själv.
Fotona är ju sådär, jag tycker det är jättesvårt att få till snygga foton. Men vill ni se dom (och mej) IRL så är ni välkomna till Valhallavägen 48.


Cardstock, Glitz – Plum Crazy – Diamonds, Alterations – Elegant Flourishes, blommor, stickles, QK alfabet

Jag har använt Black Diamond och Frosted Lace stickles på swirlarna som är en die från Tim Holtz, jag har använt Distress Ink Pad – Dusty Concord för att färga in kanter och för att färga in bokstäver och swirlar lite. Det sitter en svart blingsten i mitten på blommorna, som är lite lager-på-lager av olika sorter. 
Det är Frosted Lace på bokstäverna också.

//Anna

Kommentarer

1. Carola - 2 juli, 2010

Mycket snyggt Anna!! Men vi saknar ju det där ”fluffet” 😉

2. Camilla - 2 juli, 2010

Snyggt!!!! =)

Kraaaam

3. skärviknina - 2 juli, 2010

Jättefin! Jag tror dig inte när du säger att du inte har gjort så många LOs förr…

4. Marianne - 4 juli, 2010

Jättesnyggt………..du kan ju det här, helt i min stil.

//mimmi

Pyssloteket - 5 juli, 2010

Äsch då… *skrapar med foten*


Sorry comments are closed for this entry

