jump to navigation

Glitz underbara Glitz 7 juli, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , ,
trackback

Lila svart ”bra att ha” kort blev det till veckans alster. Jag gillar verkligen Glitz design pappren. Dom är verkligen användbara och går jättebra att matcha med varandra.

Åter igen har Timpans dies fått jobba sig varma…. Har använt inte mindra än tre av hans dies på kortet.

Hoppas ni har haft bra väder hos er! Här i Eskilstuna regnade det en liiiiiiten skvätt igår men annars har det varit kanonväder.

Materiallista:

Papper – Glitz  –  Plum Crazy – Diamonds

                – Glitz  –  Plum Crazy –  Stripe

Cardstock – vit

Jätte härligt brett band finns i fysiska butiken. Men det finns massor av andra fina band i webshopen.

Filt- och Metalldekorationerna finns i den fysiska butiken på Valhallav 48 i Stcokholm.

Diesen jag använt heter:

Blomman: Tattered florals

Skylt: Hanging signs

Kant dies: Brackets

Om man mailar Anna anna@pyssloteket.se så kan man köpa de dies jag använt (om dom inte är slut).

Den svarta pricken i blomman är en akryldroppe som är inhandlad på ett lokalt blomsterställe.

Bradsen kommer från mina egna gömmor men det finns liknande och en hel del andra i webshopen.

 

Nu ska jag ut o njuta lite av solen!

Ha en underbar sommar!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Carola - 7 juli, 2010

Läckert! Bra-att-ha-kort är alltid bra att ha 😉

2. lisa - 11 juli, 2010

Åh de papprerna känner jag igen från min stack 😉
fint kort.


Sorry comments are closed for this entry

