jump to navigation

Anna #2 9 juli, 2010

Posted by Pyssloteket in Layout, Scrapbooking.
Tags: ,
trackback

Nu är det dags för LO nr.2
Alla ni som tyckte att jag skulle scrappa i fluffigt rosa…
Här har ni den:


Eftersom fotot blev med dragning åt rosa (helt oavsiktligt, jag fattar inte riktigt hur jag fick till det) så fick det bli de här papprena i sådär härligt gräddfärgade och rosa tonerna. 
Making Memories – Love Struck – Flocked Ledger och baksidan på MM – Love Struck – Cupid, gräddfärgad cardstock, fjärilsvingar i plast, utstansade fjärilar i olika storlekar, halvpärlor, QK alfabet.

Jag tycker det här pappret med den rosa sammetswirlen är jättefint (även om jag aldrig trodde att jag skulle använda det på en LO om mej) så jag ville att swirlen skulle synas. Jag använde mitt kit med fjärilstansar i 4 olika storlekar och la ett par fjärilsvingar i halvhård plast emellan, så det är en rosa fjäril-plastvingar-en rutig fjäril, och sen är det lite små fjärilar här och där.

//Anna

