jump to navigation

Orange o rosa 14 juli, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
Tags: ,
trackback

Passar visst ihop. Tycker jag iaf. Så denna gången fick det bli ett kort med dessa underbara färger.

En för mig ny vikning blev det åxå. Läcker och enkel var den.

Fick användning för mina fina användbara blomstansar åxå.

Dom finns i den fysiska butiken men om du mailar Anna anna@pyssloteket så kan hon fixa så  du kan köpa dom.

Materiallista:

Orange CS

Papper: Kaiser – Playtime – Laugh och Twirl

Filtfjäril – grön

Blomstansar finns i den fysiska butiken maila Anna anna@pyssloteket.se

Pearlmaker

Ha det så skönt i den härliga medelhavsvärmen nu!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Vikning « Pysslotekets Inspirationsblogg - 23 augusti, 2010

[…] in Kortmakeri. trackback Jag och Ann gjorde några kort med en vikning som vi lånade från Camillas inlägg, en rolig och annorlunda vikning som jag inte provat […]


Sorry comments are closed for this entry

