jump to navigation

Anna #3 16 juli, 2010

Posted by Pyssloteket in Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

Här kommer min tredje och sista layout på mej själv.

Jag har använt ett tunnare papper från 7 Gypsies som jag har ruggat kanterna på och sedan satt fast på ett svart cardstock.

Swirlarna är Tim Holtz-diesen Elegant Flourish som jag har stansat ut i svart cs och sprayat med en minimister med vatten och massor med Perfect Pearl Copper. Så har jag lagt dom så att de ska härma swirlarna som redan fanns på pappret.
Även fotomattan är PP:ad med Copper, likaså rubriken där jag har använt Rangers Accent Glossy för att få den blanka dimensionella ytan.

 

Rosorna har blivit sprayade med både Spiced Marmelade och PP Copper, och de egenhändigt gjorda blommorna är ”Donna Salazar-blommor” som är gjorda utav vanligt brunt omslagspapper (som man brukar använda som packmaterial) och också sprayade med Distress färger och Perfect Pearl.

Då har jag visat mina tre layouter, nu väntar jag på era? 😉

//Anna

