jump to navigation

En oväntad sak väntade 11 augusti, 2010

Posted by Camilla in Decoupage, Designteam, Teknik.
Tags:
trackback

 i mitt senaste DT paket… Decoupage material… Eller ja limmet handlade jag för ett tag sen o det har stått där o samlat damm… Men nu behöver jag mera…..

Vill här utfärda en varning… Handla MYCKET lim om du ska ”prova” för du blir garanterat fast.. Så kul! OCH enkelt… Kolla in Miens beskrivning HÄR. Inte riktigt lika avancerat blev min ask men jag är stolt… =) OCH FAST!

I samma paket fick jag även en sak jag beställt. Även den var en spännande sak att prova….

Nämligen ett paket med Quilling flower från Provocraft. Det är olika dies så man kan stansa ut med o”rulla” en egen blomma av… Jätteroligt var det att leka med den. Gillar verkligen den udda blomman det blir.

 Den finns i olika modeller. HÄR finns det mer att läsa om dom olika modellerna.

Asken:

Servetten finns inte i webshopen men där finns en hel del andra fina servetter. Fler finns i den fysiska butiken. Decoupage lim finns i flera olika varianter. Jag har ett matt lim som jag tycker funkar riktigt bra.

 Just för att blomman är så dekorativ i sig så blev det en väldigt enkel påse med bara just blomman på. Mallen till påsen har jag fått av en vän men hittar jag på den på nätet så lovar jag att jag ska fixa en länk.

 

 Till påsen har jag använt mig av Cardstock o sen Quilling flower.

Banden finns åxå i den fysiska butiken. Butiken på Valhallavägen 48 i Stockholm är väl värd ett besök. Där finns mängder av godis.

Räkna med att få se flera decoupage alster från mig.

Ni missar väl inte vår Crafters Corner?

Har ni något alster som ni vill visa upp? Kanske NI håller på med decoupage ni åxå?

Skicka ett mail till adressen som finns i den här texten.

ALLA får vara med… =)

Ja det var allt från mig denna gång.

Vi ses om en vecka o då hoppas jag att vi fått in lite alster från er därute!!

Det var allt för mig denna gång.

~Kram Camilla~

