jump to navigation

Tim holtz igen 18 augusti, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
Tags: ,
trackback

Att jag är ett stort fan av Tim Holtz är väl ingen nyhet?!? Denna gång har jag använt mig utav hans embossing folders. *Me like*. Eller ja säg vad jag inte gillar som är hans… ;).

Har ni någon favorit tillverkare? Kan ni inte göra ett alster med den tillverkaren o sen skicka in till vår crafters corner?

Svart vitt är en favorit i repris. (Inte sista alstret heller).

Stilrent kort blev det den här gången.

Materiallista:

Tim Holtz Texture folder Regal flourish. Finns i den fysiska butiken.

Maila Anna vid intresse om du inte har möjlighet att besöka butiken Valhallavägen 48.

Svart och vit Cardstock.

Svart Organzaband 10 mm. Det finns massor av fina band i både fysiska butiken och webshopen

Chipboard hjärtat hittar du i den fysiska butiken.

På hjärtat är det black diamond stickles.

Jag är jättenyfiken på era alster. Glöm inte maila in dina alster till inspiration@pyssloteket.se.

Ha en bra fortsättning på hösten (för visst är det den som är här?)

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Mien - 18 augusti, 2010

Snyggt!!!! Blir nog tvungen att inhandla en sådan där embossingfolder till slut i alla fall…….


Sorry comments are closed for this entry

