jump to navigation

Crafters Corner: Annika 31 augusti, 2010

Posted by Pyssloteket in Altrat, Crafters Corner.
Tags:
trackback

Annika blir först ut i Crafters Corner!
Så här skriver hon om sitt inspirerande alster: 

Emmas bok
 
Jag har dekorerat en anteckningsbok till en ung dam som har många tankar som hon tycker
om att skriva ner.
 
Material jag använt:
Anteckningsblock som jag färgat in med Tim Holtz Distress  Ink” Fired brick”.
 
Svart och mörk cardstock har jag använt som lager på lager, naturligtvis är kanterna
rivna med Edge Scraper och chalkade med Distress ”Vintage photo”.
 
Ovanpå dessa cs har jag satt ett vellumpapper ”Webster´s page” som jag rullat i ena
hörnet och sedan dekorerat med bokstäver från Tim Holtz, utstansade i min Cuttlebag i
svart cardstock och sedan lackad med ”3D Chrystal Glaze”
.
Övriga dekorationer är rosor och blad och även dekorationer från ”Foliage”.
Eftersom Emma tycker om rött fick en röd penna också följa med.

Kolla på Annikas blogg för mer inspiration: http://pysselannika.blogspot.com/

Kommentarer

1. SkärvikNina - 1 september, 2010

Så skoj! Grattis till första inlägget! Jättefin bok att skriva tankar i.

2. miapuh - 2 september, 2010

läcker bok 😀

3. Anna - 3 september, 2010

Vilken fin och inspirerande bok!


Sorry comments are closed for this entry

