jump to navigation

Lite läckert 1 september, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , ,
trackback

Om jag får säga det själv, blev det om man stansade med deep edgestansen på ovansidan på kortet. Dock krävdes det några stansningar innan jag fick det som jag ville….

Gillar verkligen färgkombon på de här pappren. Man har så många accentfärger att välja på.

Materiallista:

Papper – Making memories  -Flutter

CS orange

Gul pearl maker

Har använt mig utav två av de snygga blomstansarna och deep edge stans från Martha Stewart

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Carola - 1 september, 2010

Läckert!

2. Maiden - 1 september, 2010

Superläckert! Å vad fin insidan blev åxå med stansarna – som solar liksom!! 😀
Kram

3. elsamaja58 - 1 september, 2010

Läckert!!
Jag har två av hennes stansar, och jag använder dom jättemycket.

4. Cornelia - 1 september, 2010

Så fint! Och vad roligt att se nåt som du gjort, tycker det var längesedan??

Kramis på dej, tjejen!

5. NHL - 1 september, 2010

Så sommarhärligt så här i de sista skälvande minutrarna innan riktig höst! Jag tänkte på apelsiner 🙂

6. Maritha - 1 september, 2010

Så läckert!

7. |Linda| - 1 september, 2010

Vad fint det blev. Jag gillar verkligen färgen på CS:et med!


Sorry comments are closed for this entry

