jump to navigation

Crafters Corner: Annika 14 september, 2010

Posted by Pyssloteket in Crafters Corner, Kortmakeri.
Tags:
trackback
Jag lämnar över ordet till  Annika:
Jag skickar in ett litet inspirationsbidrag till!
 
Det här lilla ”kom-i-håg-blocket” med post-it lappar tycket jag är en rolig ”ge-bort-sak”.
Idéen är inte min egen, har hittat mallen någonstans när jag surfat runt.
Tänk att göra den i lite julinspirerande papper och ge bort som en Adventpresent på något glögg-kalas.
 
Jag har använt:
* ljus blå CS
* rosa CS
* mönsterpapper från Maja Design, Crea Diem Blomstra.
* prickigt band
* blå penna
* rosa halvpärlor
* utstansad text från ett alfabet som jag inte vet vad det heter men är från Cuttle Bug
* två post-it-block i olika storlekar
 
Jag har färgat kanterna med Distress Ink, faded jeans.
På bokstäverna har jag lagt 3D Crystal Glaze.
 
Nu blev jag taggad på att göra ett med julmotiv…mot pysselrummet!
Annika
Kolla på Annikas blogg för mer inspiration: http://pysselannika.blogspot.com/

Kommentarer

1. Anna - 15 september, 2010

Superfint!


Sorry comments are closed for this entry

