jump to navigation

Svart vitt IGEN……. 22 september, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Nåja nu blev det svart vitt igen. Men jag HOPPAS att ni inte lessnar för det. =)

Dagen till ära har jag gjort ett stafflikort. Som jag säkert sagt förut så är dom ju sååå roliga att göra o blir så fina.

Har valt att låta rutorna vara vita så man kan skriva vad man vill när det ska överlämnas=).

Materiallista:

Cardstock Svart och Vit

Papper: Best Creation – Mr & Mrs Barcode

Dekoration – Filt band – Voila 12″

Svart organzaband

Satinband – Hjärta

Brads – Svarta och vita mini

Spellbinders har jag använt mig utav. Just dom jag har använt mig av är Label four och label eight. Tyvärr finns inte dom i webshopen men om ni kontaktar Anna så kan hon beställa hem såna till er. anna@pyssloteket.se eller telefon: 08-6129190

Ni missar väl inte alla jätteroliga nyheter från Viva Decor i webshopen. Eller vad sägs om embossingcreme och schabloner? Eller paper pens, som har samma funktion som pearlmakers till det billiga priset av 49 kr styck!

Även dom musiga julpappren från Pysselgumman har dykt upp i webshopen – dom hittar du under rubriken designark och sen huller om buller.
Ha det så bra!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Carola - 22 september, 2010

Stilrent!


Sorry comments are closed for this entry

