jump to navigation

ATCs – Modifierade ordspråk 24 september, 2010

Posted by Nina in Altrat, GästInspiratörer.
trackback

De flesta känner till ATCs, Artist Trading Cards. Det är små kort som skall vara 2,5 x 3,5 (64 mm x 89 mm) och som man bara får ge bort eller byta. Det är ypperligt att göra ATCs när man har spillbitar över. Här har jag använt mig av de bitar som blev kvar från förra inlägget då jag visade ett minialbum. Här har jag fortsatt på citat fast denna gången kanske lite mindre ”korrekta”. Jag kallar de modifierade ordspråk. ATCs går att göra i alla möjliga varianter.

Som ni ser har jag klippt ut dekorationerna själv. Allt material finns på Pyssloteket.

Trevlig helg!

Kommentarer

1. Annelie - 24 september, 2010

Fiiiina!!!


Sorry comments are closed for this entry

