jump to navigation

65 års kort dagen till ära! 29 september, 2010

Posted by Camilla in Okategoriserade.
trackback

Nja JAG blir inte 65 år men på torsdag har jag varit DT för Pyssloteket o goa anna i ett halvår. Tiden rinner vekligen iväg..

Dagens kort är till en person som jag gillar skarpt! =)

Jag ska skriva lite text på kortet åxå men den texten är lite för privat för bloggande.

Vikningen gillar jag väldigt mycket enkel men ser ändp avancerad ut! Försök ni åxå. Varför inte lifta mitt enkla kort o sen skicka in det till Crafters Corner så vi får njuta av det vi åxå?

Materiallista:

Cardstock Grön

Papper – Bo Bunny – Flower child – Aquarius

Band – Organza – Röd

Band – gult – paljettband finns i den fysiska butiken

Har även använt mig av blomstansar som Anna tar hem om man är intresserad av såna.

Måste slå ett slag för fiskars skärmaskin som har över 6″ fast mått på själva ”stora plattan”. O såklart om man viker ut armen mycket längre. Det är så skönt att slippa vika ut armen så fort man ska ha 6″ eller strax under det.

Ni missar väl inte det fina erbjudandet som Anna har den här veckan? På Spellbinders och Nellie Snellen dies!

 

Ha det så bra!

~Kram Camilla~

