jump to navigation

Hmmm någon som vill ha tändstickor?? 13 oktober, 2010

Posted by Camilla in Altrat, Designteam.
Tags:
trackback

Jag har ”några” över…. Närmare bestämt en hel massa ;).

Har gjort något jag har sneglat på ett bra tag. En kalender utav tändsticksaskar. Roligt och enkelt att göra.

Prova ni åxå =).

Materiallista

Papper är maja design, tyvärr är dom slut i shopen men det finns massor av andra fina julpapper. Bl a Pysselgummans o en hel del andra. Du hittar dom under huller om buller i webshopen.

Har använt mig av organzaband vitt. Hittar du i den fysiska butiken.

Brads från Tim Holtz. Finns inte i shopen men där finns de flesta färger man kan tänka sig.

 

Ha en underbar vecka allihopa o akta er så ni inte blir kalla=)

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Caroline - 14 oktober, 2010

Åh vilken fin!
Hihi, jag gjorde en sån förra året & fick så mycket tändstickor över att det inte tagit slut än, ett år senare & då värmer vi huset med ved 😉
Såg ett tips (som iofs inte ger så mycket nu) men att man skulle ta bort plånet på askarna & lappa med vanlig cs, så kan man skicka med ett plån & några stickor med tex ljuskorten =)

2. Eva-Mari - 14 oktober, 2010

Hej!
Mycket fint!!

3. Cornelia - 14 oktober, 2010

Jag har också gjort såna här. En till pappa, som röker pipa… så då fick han såklart med tändstickorna också! *S*

4. Maiden - 14 oktober, 2010

Verkligen superläcker! Den ser svår ut men jag har ju sett den här å där så kanske skulle även jag klara… 😉
Kram

5. pojjo - 15 oktober, 2010

hihi det förstår jag du fick.. men oj så snygg den blev 😀 Jag har själv varit sugen på göra sen sån.. men hade tänkt hitta timma tändsticksaskar först *ler* jag får nog göra som dig 😀

6. Carola - 15 oktober, 2010

Snyggt! Någongång ska jag också få tummen ur och göra en, någongång 😉

7. |Linda| - 15 oktober, 2010

Så fint!

8. Malin-Helena - 16 oktober, 2010

Jättefin 🙂 Har gjort en sån själv för ett par år sedan. Funderar på att göra en till i år att ha till eleverna i min klass.


Sorry comments are closed for this entry

