jump to navigation

80-tals idol 19 oktober, 2010

Posted by Pyssloteket in Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

När jag gjorde min Maiden-LO:

Så ville Ann också scrappa, så hon fick några foton av mej på Jon Bon Jovi. Jag skrev ut fotot flera gånger för det blev några konstiga röda streck som kom med och sen skulle det via sig att fotopappret inte var av högsta kvalite´,men i alla fall…
Hon scrappade en avskalad LO på Jon Bon Jovi och framhävde de röda strecken istället för att gömma dom. Det blev cardstock i svart, grått och rött:

Med Tim Holtz Vintage Market Alphabeth som finns i butiken

Och här har blingmallarna från Bazzill kommit till nytta tillsammans med stämplar från Inkadinkado och embosspulver i silver

Han är en riktigt läckerbit 😉
LO:n finns till beskådan på Pyssloteket (ligger i en plastficka så man kan dregla om man vill)

Resten av gänget blev såklart utmanade att göra en LO på sina idoler, närmaste veckorna får vi se vad de hittade på.

//Anna

Kommentarer

1. Camilla - 19 oktober, 2010

Jädrans va snygga LO´s…. O just ja en sån skulle jag göra ja….. *Rodnar*

2. Maiden - 21 oktober, 2010

Mums fillibabba!! 😀 Han är dock MIN, bara MIN så ingen går å tror ngt annat!!! 😉
Jag har faktiskt tagit honom i handen!! Moahahahaha

3. maxell - 22 oktober, 2010

Wow. Gillar skarpt att framhäva missen i fotoutskriften. Det har hänt mig med… 🙂

Åsså minns jag bara min första riktiga konsertresa. Det var genom halva Sverige och jag såg… ja just det – Bon Jovi. Med förband Lita F.


Sorry comments are closed for this entry

