jump to navigation

Thought is free 22 oktober, 2010

Posted by Nina in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Har ni sett de fina designarken Grandma’s Attic?!! Helt uuuuunderbara papper från the Paper Company. Här har jag gjort ett kort att titta på, inspireras av och reflektera kring…

Här har jag använt mig av de fina dubbelsidiga designarken, chalkat in kanterna. Spets lager på lager. Den första är häftad och den andra är fastklistrad med dubbelhäftad tejp. Blommorna är dekorerade med Stickles Cinnamon. Ibland tycker jag att de är finare att ha en brun ton istället för guld och silver. Guldstjärnan är utstansad men går lika bra att klippa ut ”fritt”. Ofta tycker jag att egenhändiga dekorationer blir mer effektfulla.

I webshoppen hittar du fina designark, blommor och spets. I butiken på Valhallavägen finns ännu mer att inspireras av, bl a dekorationer som säljs styckvis.

Trevlig helg!

Kommentarer

1. Anna - 24 november, 2010

supersnyggt!! 🙂


Sorry comments are closed for this entry

