jump to navigation

Copenhagen i mitt hjärta 27 oktober, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
Tags: , ,
trackback

Min vän Carola bloggade ett så läckert kort häromdagen. Jag gjorde ett likadant med vek tvärtom… Gillar denna modellen av kort.. Ni har ju sett den förut från mig;).

Jag fick ett smaskigt paket med julpapper från Anna häromdagen. Det var en av Vivi Gades julserier – Copenhagen. Många fina papper med både fram och baksida i min smak. Priset är även det i min smak!! 5 kr för ett papper som är dubbelsidigt OCH fint…. Favorit pappret blev (kanske inte otippat) nr 6 med text. Men alla är fina!

Materiallista:

Cardstock Rött

Papper Vivi Gade design Copenhagen nr: 6, 1 och 3.

Stämpel – Forma hantverk – God jul med stjärnor

Blomman finns i den fysiska butiken

satinhjärta

Det underbara bandet jag använt mig utav finns endast i den fysiska butiken. Du blir inte besviken om du går dit o kollar in alla underbara band som finns där. Ett litet smakprov kan du se i webshopen

Kan ni någon rolig vikning och vill dela med er? Hojta gärna till här så kollar jag!

Ha en underbar vecka!!

 

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Carola - 27 oktober, 2010

Snyggt och kul idé att vända på vikningen 🙂

2. Malin-Helena - 27 oktober, 2010

Jättefint julkort 🙂

3. Maiden - 27 oktober, 2010

Superfint! 🙂 Gillar åxå vikningen!


Sorry comments are closed for this entry

