jump to navigation

Julkort för hela slanten 10 november, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Jul, Kortmakeri.
Tags: ,
trackback

Känns det som det blir. Men det är ju sååå roligt att göra just julkort. Man kan låta fantasin flöda,

både när det gäller format och färger…. Eller va säger ni? 

Här blev det dock ett tradionellt rött och brunt kort..

Dagen till ära har jag låtit mitt inc verktyg  jobba lite. Använder ni era såna mycket? Jag tokgillar iaf mitt… Man kan chalka gnugga, inca o ja ALLT… Du kan få vitt papper att få vilken färg som helst med ditt verktyg och distress padsen.

Att göra egna bakgrundspapper är åxå väldigt roligt. Men det får vi visa en annan dag.

Vikningen har jag sett i någons blogg. Men vems?? Nåja kom ihåg hur det såg ut i allafall.

Här kommer dagens kort:

Materiallista:

Verktyg – Inc blending tool (kommer till shopen i morgon tordag 10 nov)

Cardstock  beige

Papper Vivi Gade design – Copenhagen – nr3  och nr 6

Dekorationer:

Knapp – hjärta finns i den fysiska butiken

Etikett på snöre – God Jul

Det underbara bandet är från den fysiska shopen som verkligen är värd ett besök.

Det finns så mycket band i alla tänkbara färger och utföranden.

Organza blommor finns i webshopen. 100 st för endast 29 kronor!

I blomman har jag en fin matt brad från Inkido

En fin tomte stickers får pryda kortet åxå, just den bilden jag använt finns inte i webshopen men det finns andra fina.

Det kommer alltid att finnas mer i butiken på Valhallavägen 48 i Stockholm, än i webbshopen.
Är du sugen på något du har sett i bloggen?
Maila gärna på anna@pyssloteket.se eller ring på 08-612 9190,
så kanske vi kan lösa det 🙂
Om du har några frågor eller om du saknar någonting som du tycker att jag ska köpa in så kontakta mej, jag vill att alla som handlar på Pyssloteket ska vara nöjda. 

Ha det underbart i det vita landskapet (om ni har snö som i Eskilstuna)

~KRAM Camilla~

Kommentarer

1. Carola - 11 november, 2010

Mycket fint! En vikning jag måste testa!


Sorry comments are closed for this entry

