jump to navigation

Fler Panty Card 12 november, 2010

Posted by Pyssloteket in Kortmakeri, Teknik.
trackback

Här kommer några bikini-kort till.
De här gjorde en utav pysselklubbarna som träffas här på Pyssloteket för en minikurs, fika, pyssel och prat. Som en syjunta (pappersjunta?). Det finns ju flera sätt att göra det här kortet på, det syns inte på bilderna  men några gjorde större ”tros”-del (tänk sloggi maxi)  till sina kort 🙂

Jag har lagt in den mallen jag använder, så ni borde kunna skriva ut den. Jag kommer inte ihåg var jag har fått den ifrån men det är inte jag som gjort den, så mycket vet jag. Går det inte skriva ut den så maila anna@pyssloteket.se om du vill ha mallen så skickar jag den.

//Anna

Kommentarer

1. Maiden - 13 november, 2010

Hi hi, de är verkligen läckra!! 🙂


Sorry comments are closed for this entry

