jump to navigation

Har dammat av min BIA… 15 november, 2010

Posted by Maiden in Altrat, GästInspiratörer.
trackback

Häromveckan skrev Anna att det var på väg ett gäng Bind It All maskiner till butiken – de har kommit nu! Jag har en BIA sedan ngt år tillbaka men måste erkänna att jag är en periodare på att använda den… Men nu fick jag en spark i baken å det är ju så roligt när man väl använder den! Jag gillar att göra små ”postit-block” så här kommer det senaste jag har gjort:

Jag har gjort själva stommen av lite hårdare kartong och sedan limmat fast mönsterpapper på dem, därefter har jag gått loss med sandpapper på alla kanter och till sist chalkat med chestnut roan. Även blommorna har fått sig en vända med chalk och under har jag satt fast grönt rickrack band.

Den här läckra stjärnan är en rostig dekoration som jag verkligen gillar – det ger hela alstret en härligt sliten look! 😀 I själva spiralerna har jag knutit fast organzaband i olika färger.

I blockets insida har jag satt fast fler av de härliga rostiga stjärnorna:

Å så själva postit blocket:

Till sist, baksidan! Jag måste ju beställa en ny ”handgjort” stämpel ser jag! Min nya bloggadress är ju www.maidens.nu! 😀

Material:

BIA spiraler

Rostiga stjärnor

Organzaband

Blomma från Kaiser

Ros

Nä, om man skulle ta å ge sig iväg å handla det som stod på listan!? 😉 Eller åxå väntar jag lite – det spöregnar nämligen här… Ha en trevlig vecka!

Kram, Maiden

Kommentarer

1. BellaMio - 15 november, 2010

Läckert vännen!!! Men så var det ju inte att vänta annat från en så duktigt tjej som du!!

Kram Kram

2. Petra/Trollet - 15 november, 2010

Snacka om bra Gå-bort-present…..
Jättesnyggt!!!


Sorry comments are closed for this entry

