jump to navigation

Crafters Corner: Johanna 16 november, 2010

Posted by Pyssloteket in Crafters Corner.
trackback
Den här planboken har jag gjort av papper… med Tim Holtz roliga embossingfolder, sedan har jag sytt och chalkat. Den är för min lilla bror som fyller 18 år och han får 2 körlektioner av mig (i tyskland måste man tar minst 10 körlektioner).
En körlektion per tag och en tag med en liten ”visdom” =
– ger varje dag den chancen att bli den bästa dag i ditt liv!

 
Det var mycket jobb, men jag tyckte att det var värd detta. Vad tycker du???
 
Jag tyckte den var jättefin! Kolla på Johannas blogg för mer inspiration
//Anna

Kommentarer

1. SkärvikNina - 16 november, 2010

Det var verkligen en fin plånbok. Så autentisk! Så glad din bror kommer att bli för detta. Mvh Nina/ SkärvikNina

2. Camilla Millas - 16 november, 2010

Jätte snygg!!!!

3. Carola - 17 november, 2010

Galet snygg!!

4. maxell - 17 november, 2010

Wow. Så läckert det vart med sömmar och stängning. Det gillar jag.

Jag gjorde en för ett tag sedan med tutorial och allt. Den var svart… och ser i mångt och mycket ut som min egen plånbok… hehe


Sorry comments are closed for this entry

