jump to navigation

Tim Holtz är min idol 17 november, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Jul, Kortmakeri.
Tags: , ,
trackback

Säg något han är ”papa” till som jag inte vill ha… Precis du ser BARA underbara saker…. =)

Dagens kort blev ett superenkelt julkort. Fick den underbara kantstansen med snöstjärnor i brevlådan igår och som grädden på moset fick jag även embossind diesen med snöstjärna och snögubbe…*ME LIKE*.

Jag gillar verkligen Timpans dies och embossingfoldrar. Diesen kan man använda flera papper åt gången att stansa i. Och det blir verkligen djupa märken när embossar. Om man efter embossingen incar med incverktyget så blir det så läckert…

Materiallista:

Cardstock Vit

Tim Holtz  – Alternations – On The Edge – Snow Flurries (Kant dies) Finns i den fysiska butiken

 Tim Holtz  – Alternations – Texture Fades – Snow Flurries (Embossin folder) Finns i den fysiska butiken

Snöstjärnorna har jag färgat lite med Inc Blending tool och Distress ink – Stormy Sky

en del av stjärnorna är blingade med Stickles – Icicle

Om ni gör kort med embossing så visa dom gärna. Är så nyfiken på vad ni gör!!

~Kram Camilla~

Välkommen till Pyssloteket!
Vi finns på Valhallav. 48 i Stockholm.
Vill du ringa så gör du det på
08 612 9190

Kommentarer

1. Carola - 17 november, 2010

Snyggt! Gillade kantstansen 🙂

2. BellaMio - 20 november, 2010

Superläckert!!! Jag har mer och mer börjat gilla julkort i blått och vitt!

Tack för titten 🙂


Sorry comments are closed for this entry

