jump to navigation

BIA´n räddare i nöden… 24 november, 2010

Posted by Camilla in Altrat, Bind it all, Designteam.
Tags:
trackback

Är man ute i sista stund som jag brukar vara… Barnen ska på kalas o du har inte något hemma som dom kan ge?

Då kan BIA´n vara din räddare i nöden.

Flera av mina barns kompisar har fått personliga böcker när dom har kalas. Väldigt uppskattade är dom. Det är så roligt att göra och ge bort. Listan på saker man kan göra med en Bia är oändlig, postit block, pennställ, roliga almanackor, m.m….

Till mina böcker har jag använt mig utav Chipboard, som Anna har fått hem, som jag altrade med Svart Cardstock.. JAG VET… Det finns svart men dock inte i min ägo (ÄNNU;))… Blinkar snällt mot Stockholm… ;).

Materiallista:

Chipboard

Cardstock

Papper – Best Creation – Mr & Mrs – Barcode  På den lilla boken

Pappret på den stora boken är tyvärr slut både i webshopen och den fysiska butiken.

Bia Spiral 1″ Svart

Bia Spiral 3/4 Rosa

Band – Satinband i creme med hjärta

Organzaband i rosa med swirls

Den svarta fina spetsen jag använt på båda finns i den fysiska butiken.

Det var så roligt att leka loss med BIA´n. Så det kommer garanterat flera alster med den.

Ni har väl inte missat kanonerbjudandet på BIA nu? 575 kr vid förbeställning!! Maila Anna om ni är intresserade

~Kram Camilla~

Är du sugen på något du har sett i bloggen? MEN hittar det inte i shopen?
Maila gärna på anna@pyssloteket.se eller ring på 08-612 9190, så kanske vi kan lösa det :).
Om du har några frågor eller om du saknar någonting som du tycker att jag ska köpa in så kontakta mej, jag vill att alla som handlar på Pyssloteket ska vara nöjda.
Kommentarer

1. Gerd - 24 november, 2010

blir nog nästa steg att lära, gillar dom skarpt.

2. Carola - 24 november, 2010

Enkelt o snyggt! Håller själv på att utforska min BIA 🙂

3. maxell - 24 november, 2010

Så vackert eller snarare snyggt med svart, grått och rosa.


Sorry comments are closed for this entry

