jump to navigation

Julkort i all ära men…. 16 december, 2010

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
trackback

Jag tycker nog att det kan vara roligt att visa något annat för engångs skull! Eller vad säger ni?

Den här vikningen har jag sett någonstans som vanligt o kommer inte ihåg vart=). Klurig var den dock när man inte hade någon beskrivning… Men det blev ett kort tillslut.

Jag vet att det inte syns så bra att det är tre ”vågor” men det är det ;). Gillar dom burriga OCH ljusa färgerna som best creationpappret har.

Materiallista:

Vit Cardstock

Papper – Best Creation – Oriental Totem – Phoenix

Band – Satinband – Cremevitt 4mm

           – Organza – Svart 10mm

Vinröd organzablomma som säljs i blandat 100 pack

Nästa vecka har jag lovat mig själv att jag ska visa något jag gjort med min BIA =). Så håll ögonen öppna….

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. snojbi - 16 december, 2010

Snyggt kort


Sorry comments are closed for this entry

