jump to navigation

Till en god vän 27 december, 2010

Posted by Maiden in GästInspiratörer, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Jag är så lyckligt lottad att jag har flera riktigt goda vänner! 🙂 En del har hängt med ända från födseln, å sedan har jag ”samlat” upp dem under livets gång! Grundskolan, idrotten, gymnasiet, genom andra vänner, året i USA, föräldragruppen, jobb, utbildningar, genom min man, dagis och inte minst: scrapbookingen! 🙂 En del vänner kommer och går ur ens liv, andra kommer för att stanna! Vänner ska man vara rädd om – så här har jag gjort ett kort till en speciell vän, bara för att tala om hur mycket jag tycker om henne!

Dessa stickers med söta barn är fantastiska och så användbara, istället för att färglägga ett stämplat motiv tex! Bakom sitter ett litet tårtpapper som jag tycker förstärker den fina känslan.

Textstämpeln är från Inkido och så sann – vissa vänner hinner man inte riktigt med att ha kontakt med så ofta som man skulle vilja… Men man vet att de finns där! 🙂

Material:

Bazzil cardstock dotted swiss

Mönstrade papper: Basic Grey – Green at heart – Kermit samt ett från My Minds Eye som finns i den fysiska butiken.

Nostalgistickers

Stämpel från Inkido

Embossingpulver – Inkido Pink glitter

Grön spets

Rosetter

Tårtpapper

Tänk att julen redan är över!! Jag kan inte förstå hur fort den bara försvann!! 😦 Tur att jag är mammaledig och har en hel del tid kvar innan jag måste börja jobba igen! Jag ska försöka bli bättre på att njuta av den här tiden, den kommer ju inte igen…

Passa på å njut – å ha ett riktigt gott slut!

Kram, Maiden

Kommentarer

1. KatarinaR - 27 december, 2010

Så fint kort du har gjort till din vän!
Helt säkert kommer det att göra henne mkt glad.

2. Camilla Millas - 28 december, 2010

Jättefint kort vännen!!! =)

Kram


Sorry comments are closed for this entry

