jump to navigation

Nyår glittrar 29 december, 2010

Posted by Camilla in Designteam.
Tags: , ,
trackback

Jag personligen tycker att nyår är glittrets högtid…. fyrverkeriet ser ut som glitter…. kläder som glittrar… snön glittrar…  ja ALLT glittrar. Så vad passa bättre att ta med som en liten gåbort gåva än en liten glittrande nyårspåse?

Tutorialen har jag fått av kära DT mammma 😉 Anna <3. Enkla men ändå blir dom så fina dessa påsar.

Materiallista:

Papper – Best Creation – Dare to Dream – Star Brite

Cardstock – svart (Anna har supererbjudande på just CS nu 30 st för 100:- i den fysiska butiken)

Band – Svart sammet med glitter och silver band finns i den fysiska butiken

Kantstans Martha Stewart – doily lace – finns även denna i den fysiska, om inte kan Anna säkert ta hem den

Glitterarken i foam som jag använt till bokstäver och stjärnor finns även dom i den fysiska butiken

Ni har väl inte missat årets stora mellandagsrea??

Det här var mitt sista inlägg för i år så jag får passa på att tacka för det här året önska er alla ett:

Gott nytt år

så ses vi nästa år igen.

~Kram Camilla~

 

Kommentarer

1. Marianne - 30 december, 2010

Snyggt, visst är de kul att göra och inte alls svåra.


Sorry comments are closed for this entry

