jump to navigation

Gott Slut och Gott Nytt 2011! 31 december, 2010

Posted by Nina in Altrat, Designteam.
Tags:
trackback

 Vad passar bättre än en kalender för 2011 på årets sista dag?!! Tänk att vi vänder på sista bladet för 2010 idag. Året har gått fort. Känns det igen? Ibland vill jag bara stoppa tiden. Trycka på pausknappen. Andas. Känna. Reflektera. Bara vara! Hur gör man? Hur gör man för att våga stanna upp? Leva i nuet? Vilken plattityd! Eller är det det? Leva i nuet. Vara här och nu! Se! Våga! Vilja!

Den här kalendern är 8 x 8. Jag har använt en kartong som bas som jag klätt med cardstock. Därefter har jag använt flera olika mönstrade ark. Jag har dekorerat med olika spetsar, blommor, och dekorationer. Hjärtat har jag klippt ut för hand.

Materiallista:

Mönstrade ark: 7Gypsies Avignon Paper, Parisian Anthology Collection från Pink Paislee

Cardstock: brunt, core’dinations (superhäftigt!)

Övrigt: Spetsar, Blommor, spegelmosaik (genialisk dekoration!)

Stort tack för i år! Gott Slut! Gott Nytt 2011!

