jump to navigation

Receptbok 5 januari, 2011

Posted by Camilla in Bind it all, Designteam.
trackback

Har länge haft ett behov av att ha en receptbok med mina favoritrecept i. Nu har jag äntligen fått tummen ur…

Det blev en enkel bok, för det går inte att ha för mycket bling på en sån bok som ska åka fram titt som tätt från bokhyllan.

Nu har jag inte hunnit fixa in så många recept i den o alla sidor kommer bli blingade/ stämplade på ett eller annat sätt.

Materiallista

Cardstock brun och beige

Papper – KaiserCraft – Up, Up and Away – Rollercoaster

Stämplar – Viva Decor – Clearstamp – floral

Band – Finns endast i den fysiska butiken

Blommor – Kaiser – 2cm – mint

                                      – 3,5 cm Sepia

Blingsten – Inkido – Mörkbrun

Och såklart så har jag använt mig av BIA´n och Spiraler från den.

Den är såååå rolig att använda, så har ni inte provat en så ta er till Pyssloteket o prova goa Annas… ❤

Ha en bra helg!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Cornelia - 6 januari, 2011

Finfin!
Ja du.. jag har ju också en BIA, men den har tappat den lilla ploppen som man skruvar med, så den står på hyllan och samlar damm. Jag måste ta mej i kragen och skaffa en ny, så jag kan använda den lite mer!

Kram på dej!

2. amarissmycken - 6 januari, 2011

Tjusigt 🙂


Sorry comments are closed for this entry

