jump to navigation

Fjärilar och Tim Holtz = kärlek!! 12 januari, 2011

Posted by Camilla in Designteam.
Tags:
trackback

Ja iallafall i mina ögon sett. Jag ÄLSKAR verkligen allt som har med fjärilar att göra.  OCH allt som har med Tim med stor H… Fick hem denna underbara die från TIM HOLTZ / Sizzix.

Har även alla Tims underbara paperstacks… (såklart)

Att kombinera Timpans dies och hans underbara papper… WOW… Say no more!!

Gjorde två av fjärilarna i torsdags på vår studiecirkel, antar att dien kommer gå varmt på nästa träff.

På en av fjärilarna så har jag använt Rock Candy Crackle paint, härligt crackelerande effect. På de andra har jag använt stickles och fått en blingig effect!!

Man kan göra en härlig fjärila att sätta i fönstret åxå med vellumpapper. Pappret är lite genomskinligt, snyggt!!

Har ni gjort alster med Tim Holtz alternations dies? Maila gärna Anna så kan vi visa dom i Crafters Corner.

Det som är så roligt med denna fjärilsdie är att den är modellstörre så man ser verkligen alla detaljer på de man gör!

Materiallista:

Sizzix – Tim Holtz – alternationdie – Fanciful flight  Går att förbeställa av Anna

Cardstock

Mönstrat papper – Tim Holtz – Paperstack

Stickles

Paper pen och Glossy gel

Distress – Crackle paint  -Rock candy

Ha en bra vecka!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. millaspyssel.se » Jag hjärta fjärilar = sant! - 12 januari, 2011

[…] Jag hjärta fjärilar = sant! Japp idag har lekt med min nya fjärilsdie från….. Japp Tim Holtz. Fler bilder kan du se härinne. […]


Sorry comments are closed for this entry

