jump to navigation

Crafters Corner: Annika 18 januari, 2011

Posted by Pyssloteket in Crafters Corner, Kortmakeri.
trackback

Jag har fått äran att visa upp ett fint kort som Annika har gjort, så här skriver hon:

Fjärilskort
Jag har använt två olika bruna nyanser CS till själva kortet och den undre bakgrunden.
Har sedan använt papper från ”Coredinations, whitewash”, ett superhäftigt papper.Körde det först i en embossingfolder från Cuttlebug, ”Leafy Brunch, som jag sedan sandpapprade lätt på för att få fram den andra färgen i pappret, så läckert!
Jag har använt fjärilar från Martha Stewart-punch som jag färgat in med Timpans distress ”Worm lipstick” och sedan sprayad med Perfect Pearls.
Kantdiesen är också från kära Tim Holtz och heter ”Scrollwork”.
Vad skulle vi ta oss till utan honom och se upp för allt läckert han kommer med i år!!
Kolla in på Annikas blogg för mer inspiration: http://pysselannika.blogspot.com/
