jump to navigation

Fulkit 19 januari, 2011

Posted by Camilla in Designteam.
trackback

Fick jag av min goa DT mamma =). O det var ett tag sen nu… Äntligen har jag fått tummen ur o skapat av det.

Det blev ett sushikort. Detta ska skickas till min sushi kompis. Kanske det blir av att käka sånt nu!

Ja vad kan man säga om kortet… Inte det vackraste jag gjort. Men men.

Materiallista:

Cardstock

Papper – Sushi

Dekorationer

Bokstäver

Punchinella

Band

Blommor

Brads

Hoppa du njuter nu kära DT mor ;)…~

PSSSSSST ni glömmer väl inte att bunkra upp med glue dots??

~Kram Camilla

Kommentarer

1. Carola - 19 januari, 2011

Förstår att det har dröjt med det pappret 😉 Men du fick ju till det bra!

2. maxell - 20 januari, 2011

Å jag gillar det där pappret. Det är färgglatt och rolig! Och användbart för… vem gillar inte sushi?

3. MiaPuh - 21 januari, 2011

hihi vi gillar ICKE sushi 🙂
men du fick ju till kortet käckt 🙂


Sorry comments are closed for this entry

