jump to navigation

En korg med kärlek! :-) 7 februari, 2011

Posted by Maiden in Altrat, Designteam.
Tags:
trackback

Jag har gjort lite alla hjärtans-dag inspiration, utan rosa! 🙂 Tack snälla Anna, hi hi. Jag fick ett jättefint papper som verkligen utstrålar romantik! Det är Karin Fosters Valentine – a day of love. Å jag knåpade ihop en liten korg utav det! Först bigade jag ett cardstock och sedan limmade jag fast det mönstrade pappret i ”rutorna”:

Sedan är det bara att göra hål i kanterna, trä i ett snöre å vips så har man en fin korg! 🙂 Fritt fram att dekorera den efter eget tycke å smak! Här kommer bilder runt om så ni ser alla sidor av korgen:

Material:

Cardstock

Karin Fosters Valentine – a day of love

Spegelmosaik

Organzablommor och metalldekorationer finns i den fysiska butiken.

Organzaband

Dekornål

Tårtpapper

Min tanke var att man kanske kan fylla korgen med godis och ge bort den till alla hjärtans dag? Min egen make kommer dock inte få något handgjort av mig i år! Förra året gjorde jag nämligen en kista som jag fyllde med godis – å hans kommentar var: ”fin, hur länge förväntar du dig att jag ska spara den här?”…. Suck!!

Kram, Maiden

Kommentarer

1. Camilla Millas - 7 februari, 2011

Jättesnygg tjejen!! Härliga färger.. Men inte rosa?? ;).

Kram

2. annettejuhlin - 7 februari, 2011

Den är jättefin!! Wow! Det låter så enkelt, ”vips så har man en fin korg”… undrar om det skulle gå så enkelt för mig med..? Tror inte det 😉
Ha det gott!


Sorry comments are closed for this entry

