jump to navigation

Little Miss Valentine 10 februari, 2011

Posted by Helén in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Ja, då var det dags för mig att visa upp mitt första alster som gäst-DT här hos Pyssloteket! Och vad passar bättre än ett alster på temat Alla Hjärtans Dag? Det är ju bara några dagar kvar.

Jag har gjort en layout om min älskade lilla dotter, för inte är det väl bara karlarna som är våra Valentines?! 😉

 

De härliga papperen i rosa och vita toner passar ju perfekt till ett kärleksalster och en liten tjej! Jag har distressat alla kanter, men annars låtit papperen tala för sig själva. De är ju så fina!

 

Materiallista

Bazzills Bubblegum cardstock

Echo Park – Be Mine Love Letters, Love Song, Precious Polka Dots, Rose Bouquet och Sweet Stripes

Rosor

Pappersblommor från Kaisercraft

Löv

Tårtpapper

Spegelmosaik

Distress Ink – Vintage Photo

Metalldekorationer

Vita små blommor

Satinblommor

 

Det var allt från mig för idag, hoppas att jag kunnat ge er lite inspiration! Vi ses om en vecka igen! 🙂

 

/Helén

Kommentarer

1. Camilla Millas - 11 februari, 2011

Underbar vännen verkligen underbar!!

Kram

2. Ziro - 11 februari, 2011

Jättefin och vilken söt tjej du har!

3. Maiden - 21 februari, 2011

Superfint – trots att det är rosa! 😉
Kram


Sorry comments are closed for this entry

