jump to navigation

Älskade syskonbarn 21 februari, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Layout.
Tags:
trackback

Häromdagen fick jag nya fina papper i mitt dt-paket! Superfina lite somriga från Inkidos serie forever – me like a lot!! 🙂 Jag tycker att det här superhärliga fotot på mina fina syskonbarn passade perfekt till de mjuka fina färgerna!

Alma & Ebbe är utstansade med QK alfabetet ”harvest”. Men jag vet inte riktigt hur min syster tänkte när hon döpte sin son till Ebbe…? Två b går ju inte sådär jättebra att ha bredvid varandra… Hon kan inte ha sett alfabetet!? 😉

Lite tårtpapper som jag chalkat lade jag bakom papprena, å sedan till vänster om fotot lade jag en bård av ett papper som jag stansade lite med Martha Stearts Doily Lace punch. Under fotot som har fått en fotomatta lade jag ytterligare ett lager papper som jag stansat med Doily punchen, och sedan lite spets/band. En blomma som faktiskt består av fyra blommor i ena hörnan!

Jag bjuder på en till bild på det härliga fotot på Alma å Ebbe! 🙂 Å här syns det lite bättre att jag stansat ut några fjärilar med min Martha Stewart punch – har jag sagt att jag älskar Martha Stewart!? 😉

Material:

Papper från Inkido:

* Forever Turquoise newspaper

* Forever Turquoise music

* Forever Beige butterfly

Övrigt material:

Tårtpapper

Kaiser blommor

Organza blomma

Å så Martha Stewart stansarna såklart! 😉

Ha en fantastisk vecka! Massa kramar, Maiden

Kommentarer

1. Lena Elmgren - 21 februari, 2011

Vilka fina och softa färger, och kortet är ju jättehärligt!!

Kram Lena


Sorry comments are closed for this entry

