jump to navigation

Grattis! 24 februari, 2011

Posted by Helén in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

Jag gillar verkligen kombinationen blått och brunt! Så Anna hade prickat helt rätt när hon skickade dessa papper hem till mig! Att det sen var lite nycklar med, som är så himla läckert, gjorde ju inte saken sämre! Det blev ett grattiskort av det hela. Ganska enkelt, men det mönstrade papperet är så fint i sig självt, så jag ville inte att det skulle försvinna bakom en massa dekorationer.

 

 

Alla kanter är distressade såklart och så även blommorna. ”Snöret” som jag hängt nycklarna i är faktiskt en remsa av det härliga blå papperet som jag tvinnat lite. Samma papper har jag använt som bakgrund till Grattis-stämpeln. Hälsningen har jag fäst med 3D-kuddar för att få lite djup i kortet.

 

 

Material:

Cardstock

Kaisercraft – Le Chateau – Cle

Stämpel – Grattis med hjärta

Rosor

Organzaband

Bling

Distress Ink – Vintage Photo

Nycklar

Blått papper

 

Hoppas ni har det bra där ute, trots kylan!

/Helén

 

 

 

 

 

 

