jump to navigation

Du är allt 7 mars, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

Jag tycker verkligen att den här stämpeln från Inkido är helt fantastiskt vacker!

Massa olika inkidostämplar hittar du både i webbshoppen och i den fysiska butiken!

Jag har gjort ett kort där jag har stämplat den med en clear embossingdyna och sedan haft på perfect pearl – blänker som attans! 😉

Jag fick ett ark coredinations med i mitt senaste kitt från Anna, jag har faktiskt inte provat det tidigare men det var ju riktigt skojsigt! Å enkelt! Jag klippte till en lagom stor bit och la den sedan i en embossingfolder och körde igenom min cuttlebug – strukturen kommer fram så att man liksom ser kärnan i pappret, superläckert!  Anna har massa härliga färger i butiken! 🙂

Min vana trogen så kommer här lite fler bilder:

Material

Cardstock, perfect pearls, blommor, organzaband, spegelmosaik.

Kram, Maiden

 

Kommentarer

1. Helén - 9 mars, 2011

Himla fint! Jag är dålig på att använda embossingfoldrar… något att ta tag i! 🙂


Sorry comments are closed for this entry

