jump to navigation

Inc blending tool 9 mars, 2011

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri, Påsk.
trackback

Min inc blending tool har blivit avdammad igen…. Samt min edgescraper. 

 Hur har jag kunnat göra något över huvudtaget utan dom egentligen???  Nu kommer ni få se mycket ”bearbetat” av dom igen ;).

Fick hem så fina påskstämplar (?!) Visst det är ägg o lite sånt. men om man inte läser så noga på den här så ser man inte att det står Easter i texten på stämpeln. Jag kommer använda den mycket tror jag.. Så fin!

materiallista:

Cardstock 

Papper – Inkido – Newspaper beige

Stämpel – Viva Decor – Finns i den fysiska butiken

Blommor och blad

Rhinestones

Dekornål

Paper pen

Band

Fjädrar

Metall trollslända

Verktyg Inc blending tool och edgescraper

Något jag använder VÄLDIGT sällan är öljetter.. Det är snyggt men det blir liksom aldrig av.

Använder ni det ofta?

Se nu till att använda alla roligt verktyg som gömmer sig i lådor o sånt!

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Carola - 9 mars, 2011

Öljetter?! Har jag nästan glömt bort vad det är 😉
Och jag håller med dig, stämpeln var mycket fin!

2. Helén - 9 mars, 2011

Vilken underbar stämpel! Och på ett så underbart kort! 😀


Sorry comments are closed for this entry

