jump to navigation

Madonna 24 mars, 2011

Posted by Helén in GästInspiratörer, Kortmakeri.
trackback

När jag fick mitt DT-paket så hade Anna skickat med några riktigt härliga bilder, bl.a. denna på en Madonna och ett litet barn. Ramen runtom är så fin, ser precis ut som spets ju! Jag klippte runt spetsen och använde bilden på ett kort.

Jag har använt cardstock som bas och det mönstrade papperet med gammaldags skrift passade perfekt bakom Madonna-bilden. Körsbärsblommor och rosor fick pryda ena hörnet, annars har jag hållt kortet ganska enkelt,  för att den fina bilden ska komma till sin rätt. En hälsning var jag ju såklart tvungen att ha och det blev en Grattis-stämpel som jag satte ovanpå det fina bruna bandet.

Material:

Cardstock

Making Memories Paper Reverie – Brun Antique Bees Handwriting

Stämpel

Band

Blommor

Metalldekoration

 

Det var allt från mig för idag! Hoppas att ni får en underbar vårdag!

/Helén

 

 

 

 

