jump to navigation

Fjärilar och lila 30 mars, 2011

Posted by Camilla in Designteam, Kortmakeri.
trackback

Ja ni som vet lite om mig vet att det är två stora favoriter… Varför inte kombinera dessa tänkte jag…

Eftersom jag börjat skolan denna vecka är mitt huvud allt annat än med på kvällarna efter fyra… Men eftersom jag har underbara vänner som påminner mig o ger mig utmaningar så har jag ett kort här.

TACK KARÅLA <3.

 

Materiallista:

Cardstock

Papper Kaisercraft Magic happens Collection

Spegelmosaik

Punch Martha Stewart

Band Lila organza med swirls

Stämpel Viva decor Labeling fields

Kakpapper

Ni vet väl om att det är stämpelbytardagen på lördag och att fjäderfestivalen pågår?

~Kram Camilla~

Kommentarer

1. Gerd Bidebö - 30 mars, 2011

GILLAR, elegant

2. SkärvikNina - 31 mars, 2011

Riktigt snyggt!

3. Carola - 1 april, 2011

Snyggt! Du lyckades bra med utmaningen 😉


Sorry comments are closed for this entry

