jump to navigation

Ett kort till blomman!? 4 april, 2011

Posted by Maiden in Designteam, Kortmakeri.
Tags:
trackback

I mitt senaste dt-paket låg en urläcker spade som jag har använt till dagens kort! 🙂 Min tanke var att göra ett kort att ha när man ska gå bort å har en liten blomma till värdparet tex…

Material:

Papper från Making Mermories

Paper Reviere – Sienne Dictionary Collage (fram och baksida)

Paper Reviere – Sienne Floral Dot  (baksida)

Spade i läcker rostbrun färg

Spegelmosaik

Övrigt material jag använt är distresser,band, blommor, chalks och självklart min kära edgescraper!! 🙂

Kram, Maiden

Kommentarer

1. Cornelia - 4 april, 2011

Huuuuuur fint som helst! *tummen upp*

2. Miaa - 4 april, 2011

Så fint! Finurlig idé med texten också!
MVH Miaa

3. Ulrica - 5 april, 2011

Snyggt tjejen!

Kram Ulrica


Sorry comments are closed for this entry

