jump to navigation

Ska börja plugga 6 april, 2011

Posted by Camilla in Altrat.
trackback

så veckans alster var nästan givna. Bokmärken lär gå åt på längden och tvären.

Har ni gjort egna bokmärken? Kan ni inte lämna en kommentar så får jag kika in o kolla på dom??

Materiallista:

Cardstock Petrol och svart

Designark – Echo Park Be mine

                     – Prima marketing – Reflections

Dekorationer: Blad

Metallblomma

Nu vill jag att ni håller tummarna för mig idag och i morgon. Någongång under dessa två dagar får jag besked om jag kommer in på utbildningen….

Ha det så bra allihopa så ses vi snart igen.

~Kram Camilla~

 

Kommentarer

1. Helén - 6 april, 2011

Håller tummarna så de blir blå! 😉 Med så fina bokmärken så måste du ju bara komma in!

2. Cornelia - 11 april, 2011

Men Camilla?! Vad kul! Jag hoppas verkligen att du har fått positivt besked vid det här laget?!!!

Kram!


Sorry comments are closed for this entry

