jump to navigation

Prima 25 april, 2011

Posted by karinsg in GästInspiratörer, Layout.
trackback

Marketing Inc. är inte en papperstillverkare som jag brukar välja att scrappa i…. Men det första av de DT-kit jag har hemma som jag satte tänderna i var just ett med Primas papper! Sååå inspirerande!

Först ut layouten:Har stämplat med Distress Ink ”Broken China” runt kanten med en stämpel ur Tim Holtz Ultimate Grunge

Prima Marketings ”Reflections Collection”

Här har jag lekt loss med i stort sett alla dekosar som fanss med i kitet! Två olika slags band, fjädrar, rosor, spegelmosaik, löv sprayade med perfekt pearl, pin och en papegojcharm.

Banden har jag tråcklat i med en sytråd och sedan rynkat. Den lilla stickersen kommer från ett ark med alfabetsstickers som jag hade sen förut. Metallhängena har jag fäst med en brad och bankat på med en hemmagjord Timpan hammare 😉

 


Slutligen en bild på en bit tegelvägg, Tim Holtz Ultimate Grunge.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

1. Cornelia - 30 april, 2011

Helt fantastiska detaljer på en fin LO!


Sorry comments are closed for this entry

