jump to navigation

Ny gästinspiratör… 15 maj, 2011

Posted by Tettiz in GästInspiratörer, Layout, Scrapbooking.
Tags:
trackback

…presenterar sig idag tillsammans med ett par färgglada layouter:

Material:

Cardstock, mönstrat papper från Pink Paislee, zigzagband, Thickers, minirosor i olika storlekar, stickers från Basic Grey, brads, bling och minialfastickers. Jag har också använt mig av en kantstans från Martha Stewart (Cherish).

Material:

Mönstrat papper från Pink Paislee, zigzagband, nätband, blommor, minirosor, Thickers från Papermania, minialfastickers, gul wellpapp, brads och dekorationer i form av en liten hatt och en trollslända.

Jag som har fått den stora äran att få gästdesigna för Pyssloteket är Jeanette, på nätet kallad Tettiz. Denna hobby upptäckte jag 2004 och jag har scrappat, gjort kort och altrat sedan dess. Min stil varierar lite grann – jag gillar både clean & simple och lager på lager; vintage & shabby chic och färgglatt. Under min tid som gästande designer här hoppas jag kunna inspirera er! 🙂

Pyssliga hälsningar,

Jeanette – Tettiz

Kommentarer

1. Nenne - 20 maj, 2011

Wehaa! Underbara alster Tet! Grattis!

2. Maiden - 23 maj, 2011

Underbara färger å superläcker layout! Me like a loooooot!! 🙂
Kram


Sorry comments are closed for this entry

